Acasă » nastere si alaptare » Nasterea la Regina Maria – bebe nr 2

Nasterea la Regina Maria – bebe nr 2

De la prima nastere am spus ca daca voi mai avea un bebe tot la Regina Maria voi naste, si asa s-a si intamplat. Aceasta decizie se datoreaza in primul rand doamnei doctor cu care am nascut prima oara, un doctor de exceptie si un om extraordinar, dar si a conditiilor pe care le-am avut pe intreaga perioada internarii. Nici acum, conditiile nu au fost diferite, avand absolut tot ce aveam nevoie oferit de spital. Personalul a fost la fel de serviabil si gata sa intervina doar la apasarea unui buton🙂 Interventia a decurs la fel…Am fost pregatita inainte de a intra in sala de operatii de catre o asistenta, mi s-a pus branula, am fost dezbracata si mi s-a dat o camasa cu vedere la spate🙂 Odata intrata in sala de operatii, am fost rugata sa ma sui pe masa in fund cu capul cat mai jos in barbie si spatele relaxat…greu lucru de facut cand emotiile si frica isi spun cuvantul. Desi mi s-a parut ca procedura a mers un pic mai dificil deca la prima cezariana, introducerea cateterului in spate s-a terminat destul de repede rezultatul fiind un val de caldura ce s-a dus dinspre spate catre picioare. Urata senzatie si personal panicant sa pierd controlul asupra picioarelor. In curand a inceput si operatia iar in aproximativ 10 minute l-am vazut si pe bebe. Dupa scoaterea copilului, am intrat intr-o stare de semiadormire ceea ce a ajutat la trecerea timpului mult mai repede. La post operator nu am stat mai mult de 8 ore, dupa care, dupa acordul doctorului de a fi mutata, am fost dusa in salon. Calmante mi s-au facut la cerere, insa nu mai devreme decat intervalul permis de doctor. In fiecare dimineata si seara am avut perfuzii cu paracetamol, anti-inflamator si tot ce mai era nevoie. Inainte de culcare mi se facea si o injectie cu anticoagulant ( clexane). Ciorapii compresivi pt evitarea trombozei mi-au fost pusi imediat ce am ajuns la post-operator. A doua zi mi s-a scos sonda si a trebuit sa incep mobilizarea, care mi s-a parut mai usoara decat la prima operatie, iar in urmatoarea zi mi s-a scos si cateterul din spate, calmantul urmand a fi administrat prin branula. Cel mai dificil pas in recuperare mi s-a parut a fi reinceperea tranzitului, la ambele operatii fiind foarte balonata si desi mi s-au dat medicamente pt a ma ajuta ( carbune si espumisan oral si metoclopramid prin perfuzie) mi-am revenit destul de greu. Singurul lucru care a mers mai anevoios de aceasta data a fost externarea, explicatia primita fiind numarul mare de nasteri din acea perioada. Nu am experimentat nasterea la stat sau in alt spital particular insa am prietene care au nascut in ambele sisteme si din relatarile lor consider in continuare ca Regina Maria este cea mai buna alegere, indiferent daca nasterea este naturala sau prin cezariana. Dores sa mentionez ca nu sunt abonata la Regina Maria, compania la care lucrez fiind arondata la Medlife si  as fi beneficiat de anumite investigatii gratuite si reducere la nastere insa de cate ori am apelat la serviciile acestora am ramas cu un gust amar.

Lasă un răspuns

