Acasă » utile pentru femei » dieta Rina

dieta Rina

Aceasta dieta, mi-a fost trimisa de o prietena care a incercat-o si la care a dat rezultate. Intr-o luna jumatate a slabit  aprox. 9 kg, asa ca m-am decis sa o incerc si eu.  Mi-a placut la aceasta dieta faptul ca poti manca aproape orice insa fara sa le amesteci. In 2 saptamani am slabit 3.5 kg si sper sa continui tot asa.
(Informatii preluate de pe internet )
Dieta Rina  este un regim alimentar disociat ce ține 90 de zile avand ca scop sa te ajute să slăbești fără să te înfometezi și de a îți echilibra metabolismul. Acesta, în urma dietei Rina, va fi stimulat să ardă mai multe calorii, ceea ce va duce, în timp, la o slăbire mult mai rapidă.
Este un regim foarte flexibil ce-ti permite să mănânci orice, însă nu combinat.
Un lucru important în Dieta Rina 90 este a 29-a zi. Fiecare a 29-a zi din ciclul celor 90 ale dietei, este considerată zi de detoxifiere, astfel că, în 3 zile din 90, va trebui să consumați numai apă plată.
Dacă țineți dieta cu strictețe, ar trebui ca a 29-a zi, să urmeze după ziua cu Vitamine. Apoi,după ce ați ținut cura de detoxifiere, începeți din nou ciclul cu Ziua de Proteine.
Reguli importante de ținut minte !!
1.       Dieta Rina 90 nu poate fi urmată de persoane care suferă de diabet sau afecțiuni ale stomacului !!
2.       Poți consuma ceai și cafea în orice cantitate dorești însă fără zahăr sau alți înlocuitori.
3.       Nu trebuie să  eliminați nici un aliment din cele indicate, deoarece au rolul lor, și omiterea unuia poate provoca diferite carențe sau afecțiuni.
4.       După terminarea dietei, următoarele 90 de zile puteți mânca normal, însă la micul dejun trebuie să consumați numai fructe.
PRIMA ZI – Ziua de Proteine
Se vor consuma numai proteine ( carne și produse lactate), dar și legume și o felie mică de pâine.
Alimente indicate: orice sortiment de carne ( vita, pui, curcan, sau porc ), dacă nu dorești carne, poți consuma în locul ei, 3 ouă fierte sau prăjite, ori brânzeturi sau cașcaval cu o felie de pâine integrală.
La cină aveți voie să mâncați legume în orice cantitate, preparate sau crude însă fără ulei.
Nu puteți consuma legume care conțin amidon, cum ar fi cartofii.
A DOUA ZI – Ziua de amidon
Trebuie să consumați carbohidrați complecși, de exemplu cereale și rădăcinoase, și legume.
Alimente indicate: orice sortiment de legume și verdețuri: fasole, mazăre, linte, cartofi, năut și soia, obligatoriu fierte.
Mai poți consuma orez, arpacaș, hrișcă sau alte cereale, și supă de zarzavat.
Pe lângă toate aceste alimente, la prânz puteți consuma o felie de pâine integrală.
Când preparați legumele, dacă doriți, puteți adăuga condiment, ketchup, sare sau suc de roșii.
La cină consumați aceleași alimente însă în cantități mai mici.
ZIUA A TREIA – Ziua de carbohidrați
In această zi se pot consuma produse de patiserie, prăjituri, iar la cină dulciuri, înghețată sau ciocolată neagră. Dulciurile, dar în special ciocolata neagră, ajută foarte mult la îmbunătățirea funcționării inimii. Consumul în cantități mici de ciocolată neagră ajută la scăderea colesterolului.
Puteți consuma în această zi, la prânz, paste fierte cu condimente sau sosuri pentru pizza ori ketchup, bulion sau roșii, dar și legume sau cereale. La cină, puteți mânca o feli mică de tort sau o prăjitură, ori două sau trei bucăți de cozonac. Dacă acest meniu nu te satisface, poți mânca trei cupe de înghețată și obligatoriu o bucată de ciocolată neagră.
ZIUA A PATRA – Ziua de vitamine
Această zi îți oferă privilegiul de a consuma în orice cantitate fructe, nuci și semințe, iar dacă dorești le poți combina cu legume.
Fructele alese pot fi de orice soi, în orice cantitate, proaspete sau uscate. Dacă dorești, le poți combina cu legume proaspete.
Mai poți opta și pentru sucuri naturale de fructe sau legume, nuci și semințe în porție de 25 de grame.
Cateva retete pentru aceasta dieta:

2 gânduri despre „dieta Rina

  1. Super dieta Rina! Am o nelămurire însă , in ce categorie intra soia ???? Daca știe cineva si a citit va rog din suflet sa mi răspundeți 😘

    • Soia intra la amidon. Uite mai jos o impartire mai clara pe zile si ce combinatii cu legume se pot face. Pt mai multe detalii, poti intra si pe http://ascultatoarea.blogspot.ro/2014/01/meniuri-dieta-rina.html

      PROTEINE:
      – piept de pui, somon, vita, salam, carnaciori, pulpe de pui, pastrav, cotlet de porc,hamburger de pui, conserva ton, scoici, ciocanele pui, conserva sardele, coaste slabe de porc, curcan
      – vinete, rosii, usturoi, conopida, varza verde si rosie, praz, andive, broccoli, varza de bruxelles, morcovi, castravete, ardei gras, masline, gulie, dovlecei, telina, spanac, hrean,sfecla, castraveti murati, rucolla, ridichi rosii
      – oregano, rozmarin, patrunjel frunze, ulei masline, mustar, ghimbir, sare, piper – branza degresata, parmezan, branza feta, iaurt dietetic, mozzarella;

      AMIDON
      – varza acra, ceapa, cartofi, porumb boabe, usturoi, rosii, morcovi, ardei, ciuperci,mazare, praz, conopida, broccoli, fasole verde, castraveti murati, telina, frunze papadie,varza create, dovlecei, vinete, ardei iuti
      – boia, pasta rosii, chimen, dafin, piper, nucsoara, maghiran, sofran, pudra de chilli, germeni, sos tabasco, patrunjel verde, tarhon
      – soia, orez, linte, fasole uscata, fulgi de soia, naut, mei, migdale;

      Ø CARBOHIDRATI
      – faina alba, faina integrala, faina de hrisca, faina de porumb, spaghete, lasagna, cus-cus, foietaj, paste integrale, taitei, graham, paste cu spanac, tortilla
      – drojdie, sare, zahar, ulei, masline, sos pesto, menta, zeama lamaie, praf de copt
      – rosii, ciuperci, ceapa, usturoi, patrunjel verde, morcovi, capere, vinete, sparanghel, nuci
      – marmelada dietetica
      – prajiturele, ciocolata neagră;

      VITAMINE
      – doar fructe si legume crude.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s