Acasă » Handmade » Tutorial – semn de carte din fetru

Tutorial – semn de carte din fetru

Pentru acest semn de carte am folosit fetru de 1 mm rosu.

Pe o hartie alba, am desenat conturul modelului dorit, dupa care l-am decupat.

Imagine

Tiparul se fixeaza de fetru cu un bold. Pentru ca am nevoie de doua bucati cu acelasi model, am indoit fetru inainte de a-l prinde cu acul si decupa.Imagine

Imagine

Una din bucati, fata, am cusut-o cu ata de etamina. Modelul pe care doriti sa-l coaseti se poate desena pe fetru cu un creion negru sau usor, cu un pix, astfel incat cusatura sa acopere urmele trasate.

ImagineDupa coaserea modelului pe fata, am cusut bucatile de fetru impreuna, de la jumatate in jos, lasand partea de sus necusuta pentru a putea introduce coala cartii pentru care folosim semnul.

Imagine

ImagineImagine

Lasă un răspuns

