Acasă » Botez » Tutorial – cutie de lemn pictata manual, cutie pentru marturii

Tutorial – cutie de lemn pictata manual, cutie pentru marturii

Cutiutele de lemn pot fi folosite pentru a pastra bijuterii, motul copilului sau cruciulitele de botez. Potfi personalizate prin vopsirea in culori acrilice.

Vopseaua pe care o folosesc este de la Pentart, gama acrilica, iar lacul de la Darwi

ImagineImagine

Cutiutele de lemn se pot cumpara de pe internet, Diverta, Bamboo sau Cora.

Imagine

Culorile pe care le-am ales sunt gri cu roz.

ImagineImagineImagine

Dupa ce am vopsit cutia in culorile dorite, folosind doua straturi pentru ca primul este usor absorbit de lemn, am desenat cu creionul modelul dorit, o zana.

ImagineImagineImagineImagineImagine

Pe laterale am pictat niste fluturi si buline.

ImagineImagine

Dupa ce am terminat de desenat si colorat, am dat doua straturi de lac protector Darwi.

ImagineImagineImagine

Pentru fundul interior al cutiei, am ales sa lipesc fetru. L-am decupat dupa forma cutiei si am cusut pe el un fluture si buline, pentru a se asorta cu modelul cutiei. Dupa surfilare, am lipit bucata de fetru de fundul cutiei.

ImagineImagine

Un gând despre „Tutorial – cutie de lemn pictata manual, cutie pentru marturii

  1. Pingback: Idei creative – cutie din lemn pictata manual | mamabloguieste

Lasă un răspuns

