Acasă » Handmade » Idei creative pentru copii – papusi din carton

Idei creative pentru copii – papusi din carton

Papusile din carton sunt practice, deoarece puteti alege orice model doriti, mai ales daca copilul are un personaj animat preferat. Un alt atu al acestor „papusi” este ca pot fi refacute cu usurinta in cazul in care se rup. Se pot crea o multime de accesorii si modele de imbracaminte cu care sa impodobiti papusa.

Eu am ales sa fac o papusa dupa personajul Minnie.

Aveti nevoie de: carton alb subtire, un creio negru, carioci sau creioane si o foarfeca

Imagine

Se deseneaza pe carton modelul dorit si se coloreaza cu creioane sau carioci. Eu am colorat fata cu un creion colorat, neavand nuanta dorita printre carioci.

Imagine

Pentru a omogeniza urmele lasate de creion, am folosit blenderul de la copic

Imagine

Am colorat restul desenului folosind carioci Copic, insa se poate folosi orice tip de carioca.

Imagine

Dupa colorare, am desenat o alta rochita si o funda

Imagine

Le-am decupat, lasand cateva fasii de carton pe marginile desenelor pentru a putea aplica rochia si funda la desenul initial.

In functie de fasiile lasate, am taiat cu varful foarfecii ( se poate folosi si un cutter) zonele unde aveau sa intre fasiile mai sus mentionate.

Am decupat noile modele si le-am aplicat desenului initial

ImagineImagine

Spatele arata cam asa

Imagine

Alte modele de inspiratie (imagini preluate de pe internet)

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Lasă un răspuns

