Acasă » Sarcina, nastere si alaptare » Nasterea la Regina Maria

Nasterea la Regina Maria

Nu stiu cate gravidute se gandesc sa nasca in clinici particulare insa sper ca numarul lor sa fie mare, din ce in ce mai mare. Poate asa sistemul de stat isi revizuieste principiile de functionare.

Am ajuns sa folosesc serviciile medicale Regina Maria prin angajator, beneficiu extraordinar de altfel, insa am continuat sa merg la ei datorita grijei lor fata de clienti/ pacienti. Desi pe parcursul sarcinii, angajatorul s-a decis sa schimbe furnizorul, din motive financiare, am ramas fidela clinicii Regina Maria in special doctorului ginecolog care imi urmarea sarcina. Nu au serviciile cele mai ieftine dar sunt cele mai bune ( parere personala, bineinteles).
Am fost si la Medlife insa nici personalul nici clinica in sine nu se compara…nu am ramas cu o parere prea buna.

Sa povestesc insa despre nastere…

Din cauza unui diabet gestational si a bebelui care se incapatana sa-si tina pe post de podoaba la gat  cordonul ombilical, am decis de comun acord cu doctorul, sa nasc prin cezariana. Cate ganduri…cate imagini mi s-au invartit prin cap… frica isi spunea cuvantul. Nu frica de operatie in sine ci de ideea de anestezie in coloana si de a fi operata pe viu.

In ziua cu pricina, m-am dus dimineata in clinica din Baneasa pentru inca un control de stres. In urma controlui, Doamna doctor a decis- tb sa intru in operatie! OFFF!!! grele au fost minutele pana in salonul pregatitor.

Am ajuns in salonul pregatitor, acolo, o asistenta a venit sa-mi introduca branula si sa ma intrebe daca este nevoie de toaleta intima. Norocul meu ca nu a fost, fusesem la epilat chiar cu cateva zile inainte. Mi s-a dat o camasuta descheiata la spate si am fost rugata sa ma dezbrac si sa imi iau acea camasa pe mine. Cu un scaun cu rotile, am fost dusa in sala de operatii unde doctorul, anestezistul, neonatologul si inca cateva asistente se agitau de zor. M-am pus in fund pe masa, cu spatele la anestezist iar un asistent m-a tinut de umeri pentru a nu misca – tb sa mi se faca anestezia. Nu am simtit nimic! Inainte de epidurala mi s-a facut o anestezie locala :))) da, anestezie la anestezie..insa o idee f buna. Dupa, am fost suita in intregime pe masa si incet incet am inceput sa nu-mi mai simt picioarele. Mi s-a introdus o sonda ( deja nu mai simteam nimic), s-a tras un paravan alb si a inceput…a durat 5-10 minute pana am auzit tipatul fetitei, care a fost inmanata neonatologului. Restul operatiei a mai durat 15-20 minute, insa mie mi s-a parut o vesnicie. Dupa incheierea operatiei am fost dusa la post-operator, unde 2 asistente stateau non-stop si verificau din 10 in 10 minute daca ai nevoie de ceva. Mai eram in salon cu inca o mamica, care fusese operata inaintea mea cu cateva ore. Ni se administrau calmante la cerere insa nu si daca era mai devreme de un anume interval, insa nu a fost nevoie. Ni s-a luat temperatura constant, se verifica burta,  iar tensiunea era verificata automat, aparatul emitand un semnal sonor daca ceva nu era in regula. Fetita mi-a fost adusa la cateva ore, moment in care a intrat si sotul meu in salon, vizibil emotionat🙂 Mai pe seara am fost dusa in salonul meu.

A doua zi mi-a fost scoasa sonda, desi era un alt moment de care m-am temut, nu am simtit nimic, iar in urmatoarea zi mi-a fost scoasa si branula din coloana, din nou nu am simtit nimic, nici macar la dezlipirea benzii , asistenta fiind foarte grijulie.

Salonul semana cu o camera de hotel. Plasma, canapea extensibila unde a putut dormi sotul , fotolii si masa pentru vizitatori. Desi imi luasem de acasa gentuta cu diverse, nu am avut nevoie de absolut nimic. Am avut camasa de noapte speciala pt alaptat, f confortabila si de calitate buna, papuci, prosoape, pasta de dinti, periute, sapun, sampon, tampoane, chiloti de unica folosinta. Pe parcursul urmatoarelor zile, mi s-au administrat prin branula din coloana, antibiotic, calmante si alte medicamente menite sa evite orice complicatii. Am avut la discretie ceai de alaptat, supozitoare, carbune medicinal si orice alt medicament am avut nevoie si bineinteles mi-a fost aprobat de doctor. Fetita a fost super ingrijita si mi-a fost adusa in salon doar daca vroiam( bineinteles ca am vrut dar este bine sa ai de ales) Nu am dat niciun ban in plus fata de contract. Comparativ cu o prietena care a ales sa nasca la stat…nasterea mea a fost mai ieftina, uimitor…dar da, mai ieftina.

Cat despre doctor, nu am nimic sa-i reprosez. Pe tot parcursul sarcinii a avut grija sa-mi fac toate analizele necesare, sa-mi ofere orice explicatie as fi avut nevoie. Dupa operatie m-a vizitat aproape zilnic, iar in ziua in care nu a putut ( am prins si weekendul in spital ) mi-a dat mesaj sa-si ceara scuze ca nu poate sa ajunga si sa vada cum ma simt.

Ma gandesc sa mai fac un copil si nu incape indoiala ca tot la Regina Maria voi naste.

Alte experiente la Regina Maria:

http://www.printesaurbana.ro/2012/04/nasterea-la-regina-maria-asteptari-vs-realitate.html

http://noietape.wordpress.com/2012/11/19/despre-nasterea-la-regina-maria/

http://clarapreda.wordpress.com/category/sarcina/nasterea-la-regina-maria/

3 gânduri despre „Nasterea la Regina Maria

    • Buna, nu am dat niciun fel de atentie nimanui, nici doctorei, nici asistentelor…si nici nu se asteapta.
      Acum urmeaza sa nasc al doilea copil si tot cu Regina Maria am semnat contractul. Daca mai ai intrebari, iti stau la dispozitie🙂
      Sarcina si nastere usoara !

Lasă un răspuns

