Acasă » Botez » Marturii

Marturii

Am ales sa facem botezul fetitei in noiembrie, la doar doua luni, mai ales ca vremea a tinut cu noi si iarna si-a intarziat venirea.

Desi nu am reusit sa rezerv restaurantul pe care il doream, restul a decurs conform planului🙂 Am ales ca si culori, roz galben si portocaliu, doar rochita cu care am plecat de la biserica a fost un alb galbui ( nu am gasit nimic mai colorat in comert).

Nu am avut neplaceri, desi nu am fost total multumita de restaurantul ales, iar oamenii cu care am ales sa colaborez pentru botez au fost deosebiti. Cautand pe net am gasit mai multe idei de marturii dar cea care mi-a placut cel mai mult si pe care am ales-o a fost cea a prajiturelelor gen marturii. Fata la care am apelat pentru ele am gasit-o pe Facebook, fara nicio recomandare in prealabil si am fost mai mult decat multumita. Pe langa design-ul personalizat care a aratat extraordinat au fost si foarte gustoase.Imagine

Numai eu am mancat vreo 5 , noroc ca am comandat mai multe.

Daca aveti nevoie de acest gen de marturii pentru orice fel de ocazie o recomand din tot sufletul

http://www.facebook.com/prajiturele.denumauita?ref=ts&fref=ts

2 gânduri despre „Marturii

  1. Pingback: Restaurante botez sau nunta Bucuresti | mamabloguieste

  2. Pingback: Prajiturele decorate- marturii botez, nunta si altele | mamabloguieste

Lasă un răspuns

